Subject: VNET_910318_Re - Confirmation

From: npvnet <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Apr 2020 16:32:23 +0200

Vážený partner,

prosíme o úpravu smerovania hovorov z vašej siete a tranzitovaných 
hovorov zo siete partnerov tak, aby uvedené číslo mohli byť terminované 
v našej sieti.

Prijímajúci podnik: VNET a.s. (NRN EE91)

Odovzdávajúci podnik: Slovanet, a.s.

Prenášané číslo/čísla:  v samostatnej prílohe podľa dohody

Deň ukončenia prenesenia čísla/čísiel: 21.04.2020 

    Veronika Muchová

      Asistentka podpory predaja

Linkedin icon <https://www.linkedin.com/company/vnetas> 	Facebook icon 
<https://www.facebook.com/VNETas> 	Instagram icon 
<https://www.instagram.com/vnet_as/> 	

vnet.sk

<https://www.vnet.sk/sk/>

Marker icon 	Nám. hraničiarov 39, 851 03 Bratislava
Marker icon 	(+421) 2 2129 0290
Marker icon 	0800 24 24 24

    Internet, ktorý vás potiahne vpred.