Subject: RE: Reklamacia migracie pre GAYA s.r.o.

From: Michaela Pochabova <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Jan 2016 14:52:02 +0100

Vážený partner,

prosím o úpravu smerovania hovorov z vašej siete a tranzitovaných 
hovorov zo siete partnerov tak, aby uvedene čísla mohli byť terminované 
v našej sieti.

Prijímajúci podnik: VNET a.s.

Odovzdávajúci podnik: Telekom

Prenašané číslo/čísla: 0434133341

Deň ukončenia prenesenia čísla/čísiel: 8.1.2016

Spoločnosť VNET a.s. má aktívne prepojenie so spoločnosťou DH Telecom s.r.o.

S pozdravom

Best regards

Mit freundlichen Grüßen

Michaela Pochabová

sales & office manager

<http://bit.ly/konferenciasecurity>

VNET a.s.

Obchodné oddelenie:

     Nám. hraničiarov 39, Bratislava

     Telefónny kontakt: (+421) 2 2129 0290

     Zákaznícka linka: (+421) 2 2129 0222

     www.vnet.sk <http://www.vnet.sk>