Subject: NumberReturn

From: Slovanet NP <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jan 2020 16:10:00 +0000

Važený obchodný partner,

dovoľte mi, aby sme Vás informovali, že dňa 10.1.2020 budú vrátené nižšie
uvedené číselné rozsahy zo siete Slovanet do siete spoločnosti T-COM.

Odovzdávajúci podnik: Slovanet
Prijímajúci podnik: T-COM
Požadované čísla na prenesenie: 
��������042 4493369
��������02 44630232,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx
��������02 44630231,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx
��������02 44630228,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx
��������02 44630227,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx
��������02 44630236,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx
��������02 44442430
��������02 44630233,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx,DDI 10000000000, xxx xxxxxxx

Avizovaný termín ukončenia vrátenia čísla: 10.1.2020

S pozdravom,

Slovanet, NP team