Subject: O2 Business Services - PORT-IN - neoznamene portacie z VNET / Slovanet [O2BS Ticket#2017120163000031]

From: O2BS Nporders <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Dec 2017 13:35:48 +0100

Vážený obchodný partner,

pri spätnej kontrole prenosov z VNET (v tom case este zapojeny cez DH Telecom)
a SLOVANET uskutočnených v roku 2016 sme prišli nato, že nebol korektne
zaslaný announcement na ostatných operátorov a tí tak potencialne neroutujú
prenesené čísla optimálne, zbytočne ich tranzitujú cez VNET (DH Telecom),
resp. cez SLOVANET. Žiadame Vás o kontrolu, pripadne o opravu routingu vo
vasej sieti.

Odovzdávajúci podnik: VNET / SLOVANET
Prijímajúci podnik: O2 Business Services, a.s. (operátor zapojený v sieti O2
Slovakia, NRN: EE22)

Všetky nasledujúce čísla boli prenesené v priebehu roku 2016 a v tomto okamihu
sú stále zapojené v sieti O2 Business Services, a.s.

Zo siete VNET (DH Telecom):
0233000230
0333000310, 0333000311

Zo siete SLOVANET:
0850003005

Ospravedlňujeme sa za všetky komplikácie, ktoré to mohlo spôsobiť.

Ďakujem

Igor Zamocky

--
Voice Support Team
O2 Business Services, a. s.
Einsteinova 24,  851 01  BRATISLAVA
--