Subject: Kontaktné údaje portačných žiadostí pre sieť FAYN Telecommunications s.r.o

From: <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jun 2020 09:45:42 +0200

Vážený partner,

od 29.4.2020 spoločnosť FAYN Telecommunications s.r.o prevzala od
spoločnosti Axfone telekomunikačné aktivity na Slovensku a je novým právnym
subjektom pre zasielanie a spracovanie žiadostí pre prenesenie čísla v
pevných sieťach. FAYN Telecommunications s.r. preberá od spoločnosti Axfone
úradom pridelené NRN EE87. Od uvedeného dátumu prosím používajte doleuvedený
email:

nový email:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Žiadosti budu evidované pod novým ID: VNET_7XXXX
Operátor_ID: EE87 (pôvodne Axfone)

"Spoločnosť FAYN Telecommunications s.r.o. má aktívne prepojenie so
spoločnosťou VNET a.s."  

S přáním úspěšného dne

Bc. Pavel Strouhal
https://fayn.ladesk.com/scripts/file.php?view=Y&file=2g1tc6r1r483i8p6algb3g7
oqow9a5gp
FAYN Telecommunications s.r.o.
 Popelova 150/71, 620 00 Brno