Subject: Dialoga Servicios Interactivos SA, (EE83): Žiadosť o otvorenie číselného rozsahu TF

From: Juan Ignacio Fernández DIALOGA GROUP <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Feb 2020 13:08:49 +0100

Vážení páni,

Chceli by sme Vás požiadat o otvorenie nasledujúceho číselného rozsahu toll
free čísiel, ktoré boli pridelené spoločnosti Dialoga Servicios
Interactivos SA ( EE83) , vo Vašej sieti a v tranzite cez Slovak Telekom.
Jedná sa o nasledujúce čísla:

 0800 323000 - 0800 323999

Prosíme o potvrdenia otvorenia číslovania čo najskor na nasledujúcu
e-mailovú adresu:  [email-masked].

Na testovanie je k dispozícii toto číslo: 0800 323 123

Vopred Vám dakujem za Vašu spoluprácu,

S pozdravom,

*DIALOGA SERVICIOS INTERACTIVOS*

-- 

Juan Ignacio Fernández
[email-masked]

www.dialogagroup.com |
<https://dialogagroup.com/en/?utm_source=gmail&utm_medium=email&utm_campaign=Signature%20Nov%202019&utm_content=Link%20Click2Speak-Whatsapp-Voice%20Biometric%20Payment>
Follow us on LinkedIn <https://www.linkedin.com/company/dialoga-group>

<https://dialogagroup.com/en/?utm_source=gmail&utm_medium=email&utm_campaign=Signature%20Nov%202019&utm_content=Click2Speak-Whatsapp>
Trusted by leading brands and global customers worldwide, DIALOGA
<https://dialogagroup.com/en/?utm_source=gmail&utm_medium=email&utm_campaign=Signature%20Nov%202019&utm_content=Link%20Click2Speak-Whatsapp-Voice%20Biometric%20Payment>
is the only telecom operator with its own network in 29 countries.
Our mission is to make data from all your business communications useful,
valuable and actionable.