Subject: Fwd: Otvorenie cislovania Dialoga Group

From: Andrea Sisolakova DIALOGA GROUP <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Nov 2016 13:25:05 +0100

Dobry den,

Chcela by som Vas opat poprosit o potvrdenie otvorenia nasho cislovania vo
vasej sieti. Posielam Vam tiez moj e-mail, ktory som Vam poslala 25.
oktobra, kde najdete nase testovacie cisla.

Dakujem za Vasu promptnu odpoved.

S pozdravom
Andrea

---------- Forwarded message ----------
From: Andrea Sisolakova DIALOGA GROUP <[email-masked]>
Date: 2016-10-25 18:45 GMT+02:00
Subject: Fwd: Otvorenie cislovania Dialoga Group
To: [email-masked], DIALOGA GROUP <[email-masked]>

Vážení páni,

Pred pár mesiacmi sme Vás požiadali o otvorenie číslovania firmy Dialoga
Group vo Vašej sieti, ale doteraz sme ešte od Vás nedostali žiadnu odpoved.
Preto by som Vás chcela znovu požiadat o otvorenie nášho číslovania. Všetky
informácie nájdete dole v mojom e-maily a v prílohe.
Taktiež by som Vás chcela poprosit o zrealizonie testov z Vašej siete na
naše testovacie čísla a potvrdit nám či volanie prebehlo v poriadku.
Testovacie čísla sú následovné:

0800863123
0850112123
0900104123

Bratislava 0258419123
Banska Bystrica 0486800123
Kosice 01554724123

​Dakujem za Vašu spoluprácu.

S pozdravom
Andrea​

---------- Forwarded message ----------
From: Maite Narbaiza DIALOGA GROUP <[email-masked]>
Date: 2016-07-12 11:52 GMT+02:00
Subject: Otvorenie cislovania Dialoga Group
To:
Cc: "[email-masked]" <[email-masked]>, Andrea Sisolakova
DIALOGA GROUP <[email-masked]>

*Vec:  Žiadosť o otvorenie číselných rozsahov, geografických a
non-geografických spoločnosti Dialoga Servicios Interactivos SA, sieťové
smerovacie číslo EE83 na účel smerovania volaní vo verejných telefónnych
sieťach*

Vážení páni,

Týmto Vás chceme požiadať, aby ste čo najskor zrealizovali otvorenie,
nasledujucich číselných rozhraní  geografických a non-geografických čísiel,
ktoré boli pridelené spoločnosti Dialoga Servicios Interactivos SA (sieťové
smerovacie číslo EE83) , vo Vašej sieti a v tranzite cez Slovak Telekom.
Číselné rozhrania Vám posielam v prílohe.

Prosíme o potvrdenia otvorenia číslovania čo najskor na nasledujúcu
e-mailovú adresu:  [email-masked].

Vopred Vám dakujem za Vašu spoluprácu,

S pozdravom,

*DIALOGA SERVICIOS INTERACTIVOS*

*Príloha: Numbering Dialoga *
*Príloha: 29 roz Dialoga  GEO, NGN       *