Subject: Fwd: Otvorenie cislovania Dialoga Group

From: Maite Narbaiza DIALOGA GROUP <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Jul 2016 15:44:25 +0200

Dobry den,
Ešte stále sme od vas nedostali odpoved na otvorenie číselných rozsahov
našej spločnosti vo vašej sieti a preto by sme Vás chceli znovu požiadat o
prevedienie testov a potvrdenie dostupnosti našich čísiel z Vašej siete.
Testovacie čísla Vám posielame v prílohe.

Dakujem za Vašu spoluprácu

---------- Forwarded message ----------
From: Maite Narbaiza DIALOGA GROUP <[email-masked]>
Date: 2016-07-12 11:52 GMT+02:00
Subject: Otvorenie cislovania Dialoga Group
To:
Cc: "[email-masked]" <[email-masked]>, Andrea Sisolakova
DIALOGA GROUP <[email-masked]>

*Vec:  Žiadosť o otvorenie číselných rozsahov, geografických a
non-geografických spoločnosti Dialoga Servicios Interactivos SA, sieťové
smerovacie číslo EE83 na účel smerovania volaní vo verejných telefónnych
sieťach*

Vážení páni,

Týmto Vás chceme požiadať, aby ste čo najskor zrealizovali otvorenie,
nasledujucich číselných rozhraní  geografických a non-geografických čísiel,
ktoré boli pridelené spoločnosti Dialoga Servicios Interactivos SA (sieťové
smerovacie číslo EE83) , vo Vašej sieti a v tranzite cez Slovak Telekom.
Číselné rozhrania Vám posielam v prílohe.

Prosíme o potvrdenia otvorenia číslovania čo najskor na nasledujúcu
e-mailovú adresu:  [email-masked].

Vopred Vám dakujem za Vašu spoluprácu,

S pozdravom,

*DIALOGA SERVICIOS INTERACTIVOS*

*Príloha: Numbering Dialoga *
*Príloha: 29 roz Dialoga  GEO, NGN       *

--