Subject: Zmena emailovej adresy a tvaru ID žiadosti

From: Anežka Filgasová <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Dec 2017 14:42:34 +0100

Vážený partner,

od 11.12.2017 sa mení emailová adresa a tvar ID žiadosti spoločnosti 
Axfone pre zasielanie a spracovanie žiadostí pre prenesenie čísla v 
pevných sieťach. Od uvedeného dátumu prosím používajte dole uvedený email:

nový email: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Žiadosti budu evidované pod ID: VNET_5XXXXXX
Operátor_ID: EE87

Spoločnosť Axfone má aktívne prepojenie so spoločnosťou VNET a.s.

S pozdravem
-- 

Anežka Filgasová
administrative

Axfone 	*Axfone *   |   e-mail: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>   |   tel: 00420 277 277 
266   |   Přípotoční 10c, 101 00, Praha 10
axfone.cz <http://www.axfone.cz/>   | axfone.eu 
<http://www.axfone.eu/>   | axfone.sk <http://www.axfone.sk/>   | 
axfone.pl <http://www.axfone.pl/>   | axfone.hu 
<http://www.axfone.hu/>   | axfone.ro <http://www.axfone.ro/>   | 
axfone.gr <http://www.axfone.gr/>