Subject: Fwd: Benestra VNET_910188 - Re-Confirmation

From: "Michaela Pochabova | VNET a.s." <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Feb 2019 11:59:25 +0100

Vážený partner,

prosím o úpravu smerovania hovorov z vašej siete a tranzitovaných 
hovorov zo siete partnerov tak, aby uvedene čísla mohli byť terminované 
v našej sieti.

Prijímajúci podnik: VNET a.s.

Odovzdávajúci podnik: Swan, a.s./Benestra, a.s.

Prenášané číslo/čísla : 025020090x, 025020091x, 025020092x, 0250200930, 
0250200931, 0250200932, 0250200933, 0250200935, 0250200936, 0250200937, 
0250200938, 0250200939, 025020094x, 025020095x, 025020096x, 025020097x, 
025020098x, 025020099x

0250200934

Deň ukončenia prenesenia čísla/čísiel: 20/02/2019

Ďakujem.

Michaela Pochabová
Front Office Manažér

<https://vnet.sk/sk/>

VNET a.s.
Obchodné oddelenie:
     Nám. hraničiarov 39, Bratislava
     Telefónny kontakt: (+421) 2 2129 0290
     Zákaznícka linka: 0800 24 24 24
     www.vnet.sk