Subject: Fwd: Benestra VNET_910056_ 0248202002, 0248202003, 0248202004, 0248202005, 0248202006, 0248202007, 0248202008, 0248202009, 0248202000, 0243425254, 0243412630 - Re-Confirmation

From: "Michaela Pochabova | VNET a.s." <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Jan 2018 10:40:38 +0100

Vážený partner,

prosím o úpravu smerovania hovorov z vašej siete a tranzitovaných 
hovorov zo siete partnerov tak, aby uvedene čísla mohli byť terminované 
v našej sieti.

Prijímajúci podnik: VNET a.s.

Odovzdávajúci podnik: Benestra s.r.o.

Prenašané číslo/čísla: 0248202002, 0248202003, 0248202004, 0248202005, 
0248202006, 0248202007, 0248202008, 0248202009, 0248202000, 0243425254, 
0243412630

Deň ukončenia prenesenia čísla/čísiel: 04.01.2018

Michaela Pochabová
sales & office manager

<http://bit.ly/digitalisvideo>

VNET a.s.
Obchodné oddelenie:
     Nám. hraničiarov 39, Bratislava
     Telefónny kontakt: (+421) 2 2129 0290
     Zákaznícka linka: 0800 24 24 24
     www.vnet.sk