Subject: Fwd: RE: VNET_910036_New NP order- Re-confirmation

From: "Radka Pagacova | Vnet a.s." <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Sep 2017 15:51:30 +0200

Vážený partner,

prosím o úpravu smerovania hovorov z vašej siete a tranzitovaných 
hovorov zo siete partnerov tak, aby uvedene čísla mohli byť terminované 
v našej sieti. Prijímajúci podnik: VNET a.s.

Odovzdávajúci podnik: Swan, a.s.

Prenašané číslo/čísla:

42123211515x

4212492077xx

4212581033xx

42133321140x

42141321130x

42155321199x
42155324966x
42155324967x

Deň ukončenia prenesenia čísla/čísiel: 18.09.2017

Radka Pagáčová
sales support manager

<http://bit.ly/digitalisvideo>

VNET a.s.
Technicke oddelenie:
     Nám. hraničiarov 39,851 03 Bratislava
     Telefónny kontakt:  (+421) 2 2129 0290
     Zákaznícka linka: 0800 24 24 24
     www.vnet.sk

-------- Preposlaná správa --- Forwarded Message --------
Predmet: 	RE: VNET_910036_New NP order-confirmation
Dátum: 	Thu, 14 Sep 2017 12:36:56 +0000
Od: 	Miklóš Ladislav <[email-masked]>
Pre: 	Michaela Pochabova | VNET a.s. <[email-masked]>

ID žiadosti: GVNET_910036

Názov spoločnosti/ meno a priezvisko: DATART INTERNATIONAL, a.s. - 
organizačná štruktúra

Sídlo / trvalé bydlisko: Zadunajská cesta 10, Bratislava; 85101 IČ/R.Č., 
alebo dátum narodenia: 46112766 Odovzdávajúci podnik: SWAN Prijímajúci 
podnik: VNET a.s. Typ žiadosti: Complex Požadované číslo/čísla na 
prenesenie:

42123211515x

4212492077xx

4212581033xx

42133321140x

42141321130x

42155321199x

42155324966x

42155324967x

Zmluva o pripojení:

Deň aktivácie služby na prenesenom čísle: 18.9.2017 Dátum prenesenia 
čísla: 18.9.2017

S pozdravom

*Ladislav Miklóš*

Supervízor prenosu čísiel

*SWAN, a.s.*
Borská 6, 841 04 Bratislava 4

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

tel  +421 2 35 000 849

fax +421 2 35 000 799

*www.swan.sk* <http://www.swan.sk/>

**

4KA_Kampan_TO.nekonecno_Email-Signature_v1

*From:*Michaela Pochabova | VNET a.s. [mailto:[email-masked]]
*Sent:* Friday, September 8, 2017 4:19 PM
*To:* np-swan <[email-masked]>
*Cc:* Rohoň Marek <[email-masked]>
*Subject:* VNET_910036_New NP order

Dobrý deň p. Rohoň,

termín migrácie je dohodnutý na 18.9.2017 o 12:00.

Ďakujem pekne.

ID_žiadosti: VNET_910036

Obchodné meno/meno a priezvisko: DATART INTERNATIONAL, a.s. - 
organizačná štruktúra

Sídlo/ trvalé bydlisko:Zadunajská cesta 10, Bratislava 85101

IČO/ R.Č., alebo dátum narodenia: 46112766

Odovzdávajúci podnik: SWAN, a.s.

Prijímajúci podnik:VNET a.s.(NRN EE91)

Typ žiadosti: komplexná

Tel. číslo:

42123211515x

4212492077xx

4212581033xx

42133321140x

42141321130x

42155321199x

42155324966x

42155324967x

Predpokladaný deň aktivácie služby na prenesenom čísle: 18/09/2017

Dátum prenesenia čísla: 18/09/2017

-- 

Michaela Pochabová

sales & office manager

<http://bit.ly/konferenciasecurity>

VNET a.s.

Obchodné oddelenie:

     Nám. hraničiarov 39, Bratislava

     Telefónny kontakt: (+421) 2 2129 0290

     Zákaznícka linka: 0800 24 24 24

     www.vnet.sk <http://www.vnet.sk>