Subject: DHTELE_910296 - 0434288666 - Re - Confirmation [THREAD ID:1-NRYT3JG]

From: Michaela Pochabova <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Jan 2017 14:05:56 +0100

Vážený partner,

prosím o úpravu smerovania hovorov z vašej siete a tranzitovaných 
hovorov zo siete partnerov tak, aby uvedene čísla mohli byť terminované 
v našej sieti.

Prijímajúci podnik: VNET a.s.

Odovzdávajúci podnik: Slovak Telekom, a.s.

Prenašané číslo/čísla: 043/4288666

Deň ukončenia prenesenia čísla/čísiel: 18.01.2017

Spoločnosť VNET a.s. má aktívne prepojenie so spoločnosťou DH Telecom 
s.r.o.

S pozdravom

Best regards

Mit freundlichen Grüßen

Michaela Pochabová

sales & office manager

<http://bit.ly/konferenciasecurity>

VNET a.s.

Obchodné oddelenie:

     Nám. hraničiarov 39, Bratislava

     Telefónny kontakt: (+421) 2 2129 0290

     Zákaznícka linka: (+421) 2 2129 0222

     www.vnet.sk <http://www.vnet.sk>