Subject: Fwd: RE: DHTELE_910200 - Re - Confirmation

From: Michaela Pochabova <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Aug 2016 10:36:53 +0200

Vážený partner,

prosím o úpravu smerovania hovorov z vašej siete a tranzitovaných 
hovorov zo siete partnerov tak, aby uvedene čísla mohli byť terminované 
v našej sieti.

Prijímajúci podnik: VNET a.s.

Odovzdávajúci podnik: Slovak Telekom a.s.

Prenašané číslo/čísla: 02492091xx s c. 0240010990

Deň ukončenia prenesenia čísla/čísiel: 09.08.2016

Spoločnosť VNET a.s. má aktívne prepojenie so spoločnosťou DH Telecom 
s.r.o.

-------- Preposlaná správa --- Forwarded Message --------
Predmet: 	RE: DHTELE_910200 - Confirmation
Dátum: 	Wed, 3 Aug 2016 10:20:24 +0200
Od: 	number_portability <[email-masked]>
Pre: 	'Michaela Pochabova' <[email-masked]>

Vážený partner,

Dovoľte, aby sme Vás informovali, že Vaša Žiadosť o prenesenie čísla 
bola prijatá na spracovanie.

Vami nižšie uvedené podstatné údaje o účastníkovi sú korektné.

Telekom