Subject: VNET 500015 - 0465422677,Re-Confirmation

From: NP Axfone <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Mar 2020 10:12:41 +0100

Vážený partner,

prosím o úpravu smerovania hovorov z vašej siete a tranzitovaných 
hovorov zo siete partnerov tak, aby uvedene čísla mohli byť terminované 
v našej sieti.

Prijímajúci podnik:Axfone LLC (NRN EE91)

Odovzdávajúci podnik:Slovak Telekom,a.s.

Prenášané číslo/čísla: 0465422677

Deň ukončenia prenesenia čísla/čísiel: 10.3.2020 , 16:00

Spoločnosť Axfone má aktívne prepojenie so spoločnosťou VNET a.s.

Prajem pekný deň!

Helena Šimková
obchodní asistent

Axfone 	*Axfone*   |   e-mail: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>   |   tel: 00420 277 277 266   |   Přípotoční 
10c, 101 00, Praha 10
axfone.cz <http://www.axfone.cz/>   | axfone.eu 
<http://www.axfone.eu/>   | axfone.sk <http://www.axfone.sk/>