Subject: VNET_500009 - 0243296365 - Confirmation [THREAD ID:1-34NDOJU9]

From: NP Axfone <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Dec 2018 09:46:02 +0100

Vážený partner,

prosím o úpravu smerovania hovorov z vašej siete a tranzitovaných 
hovorov zo siete partnerov tak, aby uvedene čísla mohli byť terminované 
v našej sieti.

Prijímajúci podnik:Axfone LLC (NRN EE91)

Odovzdávajúci podnik:Slovak Telekom,a.s.

Prenášané číslo/čísla:0243296365

Deň ukončenia prenesenia čísla/čísiel: 18.12.2018

Spoločnosť Axfone má aktívne prepojenie so spoločnosťou VNET a.s.

Prajem pekný deň!

Helena Šimková
obchodní asistent

Axfone 	*Axfone*   |   e-mail: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>   |   tel: 00420 277 277 266   |   Přípotoční 
10c, 101 00, Praha 10
axfone.cz <http://www.axfone.cz/>   | axfone.eu 
<http://www.axfone.eu/>   | axfone.sk <http://www.axfone.sk/>