Subject: VNET_500008_01 - Confirmed

From: NP Axfone <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Sep 2018 14:47:51 +0200

Vážený partner,

prosím o úpravu smerovania hovorov z vašej siete a tranzitovaných 
hovorov zo siete partnerov tak, aby uvedene čísla mohli byť terminované 
v našej sieti.

Prijímajúci podnik: Axfone (NRN EE87)
Odovzdávajúci podnik: Benestra
Prenášané číslo/čísla: 0232223022
Deň ukončenia prenesenia čísla/čísiel: 2018-09-17

Spoločnosť Axfone má aktívne prepojenie so spoločnosťou VNET a.s.

-- 
S přáním krásného dne!

Helena Šimková
obchodní asistent

Axfone 	*Axfone*   |   e-mail: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>   |   tel: 00420 277 277 266   |   Přípotoční 
10c, 101 00, Praha 10
axfone.cz <http://www.axfone.cz/>   | axfone.eu 
<http://www.axfone.eu/>   | axfone.sk <http://www.axfone.sk/>