Subject: VNET_500006_ Re-Confirmation

From: Helena Šimková <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Jul 2018 10:05:56 +0200

Vážený partner,

prosím o úpravu smerovania hovorov z vašej siete a tranzitovaných 
hovorov zo siete partnerov tak, aby uvedene čísla mohli byť terminované 
v našej sieti.

Prijímajúci podnik: VNET a.s. (NRN EE87)

Odovzdávajúci podnik: Slovak Telekom a.s.

Prenášané číslo/čísla: 0517722111, 0517722122, 0517599622

Deň ukončenia prenesenia čísla/čísiel:1.8.2018

Spoločnosť Axfone má aktívne prepojenie so spoločnosťou VNET a.s.

Helena Šimková
administrative

Axfone 	*Axfone *   |   e-mail: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>   |   tel: 00420 277 277 
266   |   Přípotoční 10c, 101 00, Praha 10
axfone.cz <http://www.axfone.cz/>   | axfone.eu 
<http://www.axfone.eu/>   | axfone.sk <http://www.axfone.sk/>   | 
axfone.pl <http://www.axfone.pl/>   | axfone.hu 
<http://www.axfone.hu/>   | axfone.ro <http://www.axfone.ro/>   | 
axfone.gr <http://www.axfone.gr/>