Subject: VNET_500004_ Re-Confirmation

From: Anežka Filgasová <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jan 2018 15:16:53 +0100

Vážený partner,

prosím o úpravu smerovania hovorov z vašej siete a tranzitovaných 
hovorov zo siete partnerov tak, aby uvedene čísla mohli byť terminované 
v našej sieti.

Prijímajúci podnik: Axfone (NRN EE87)

Odovzdávajúci podnik: Slovak Telekom, a.s.

Prenášané číslo/čísla:0534299499

Deň ukončenia prenesenia čísla/čísiel: 10.1.2018

Spoločnosť Axfone má aktívne prepojenie so spoločnosťou VNET a.s.

Ďakujem a prajem pekný deň.
-- 

Anežka Filgasová
administrative

Axfone 	*Axfone *   |   e-mail: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>   |   tel: 00420 277 277 
266   |   Přípotoční 10c, 101 00, Praha 10
axfone.cz <http://www.axfone.cz/>   | axfone.eu 
<http://www.axfone.eu/>   | axfone.sk <http://www.axfone.sk/>   | 
axfone.pl <http://www.axfone.pl/>   | axfone.hu 
<http://www.axfone.hu/>   | axfone.ro <http://www.axfone.ro/>   | 
axfone.gr <http://www.axfone.gr/>