Subject: DHTELE_930032 - 0415166362 - Number transfer

From: npaxfone <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Jan 2017 16:19:02 +0100

Vážený partner,

prosím o úpravu smerovania hovorov z vašej siete a tranzitovaných 
hovorov zo siete partnerov tak, aby uvedene čísla mohli byť terminované 
v našej sieti
Prijímajúci podnik: Axfone

  Odovzdávajúci podnik: Slovak Telecom, a.s.

  Prenašané číslo/čísla: 0415166362

  Deň ukončenia prenesenia čísla/čísiel: 04/01/2017

Spoločnosť Axfone má aktívne prepojenie so spoločnosťou DH Telecom s.r.o.

  S pozdravom

-- 

Barbora Hanzalová
administrative

Axfone 	*Axfone s.r.o.*   |   e-mail: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>   |   tel: 00420 277 277 
266   |   Přípotoční 10c, 101 00, Praha 10
axfone.cz <http://www.axfone.cz/>   | axfone.eu 
<http://www.axfone.eu/>   | axfone.sk <http://www.axfone.sk/>   | 
axfone.pl <http://www.axfone.pl/>   | axfone.hu 
<http://www.axfone.hu/>   | axfone.bg <http://www.axfone.bg/>   | 
axfone.ro <http://www.axfone.ro/>   | axfone.gr <http://www.axfone.gr/>