Subject: DHTELE_930005 - 0424696360 - Number transfer

From: "[email-masked]" <[email-masked]>
Date: Tue, 01 Dec 2015 15:42:52 +0100

Vážený partner,

prosím o úpravu smerovania hovorov z vašej siete a tranzitovaných 
hovorov zo siete partnerov tak, aby uvedene čísla mohli byť terminované 
v našej sieti.

Prijímajúci podnik: Axfone

Odovzdávajúci podnik: Slovak Telekom a. s

Prenašané číslo/čísla: 0424696360

Deň ukončenia prenesenia čísla/čísiel: 07.12.2015

Spoločnosť Axfone má aktívne prepojenie so spoločnosťou DH Telecom s.r.o.

S pozdravom

Lucie Štenglová
administrative

Axfone 	*Axfone s.r.o.*   |   e-mail: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>   |   tel: 00420 277 277 
266   |   Přípotoční 10c, 101 00, Praha 10
axfone.cz <http://www.axfone.cz/>   | axfone.eu 
<http://www.axfone.eu/>   | axfone.sk <http://www.axfone.sk/>   | 
axfone.pl <http://www.axfone.pl/>   | axfone.hu 
<http://www.axfone.hu/>   | axfone.bg <http://www.axfone.bg/>   | 
axfone.com.tr <http://www.axfone.com.tr/>   | axfone.ro 
<http://www.axfone.ro/>   | axfone.gr <http://www.axfone.gr/>